۸ پاسخ

منم ۲۸ هفته ۲۱ بود فاینال ی سانتم باز بود نرمم شده بود الهی شکر تا الان با استراحت و امپول و شیاف رسوندم بقیشم خدا بزرگه فقط استرس نداشت باش خدا خودش کمکمون میکنع سوره حجرات همیشه بخون

منم ۳۰هفته بستری شدم با دهانه رحم ۱سانت و سرویس ۲۲
امپول ریه گرفتم البته انقباضم داشتم
خداروشکر تا ۳۷هفته تونستم دووم بیارم

عزیزم چه علائمی داشتی که رفتی بیمارستان ؟

سلام عزیزم
نگران نباش
من چند بار این مدت بستری شدم
با شیاف و آمپول تا الان رسوندم
خودمو دکترت کیه

شما درد واژن و کمردرد داری؟

عزیزم نگران نباش من از ۲۵ هفته طول سرویکسم شده۱۳ و فاینالینگ ۱سانت. تا الان هم با استراحت مطلق و مصرف پروژسترون نگهداشتم بچم رو .

با طول صفر هم تا ۳۴ هفته رسیدن
باید مطلق شی تا اخر بارداری فقط برای دستشویی بلند شی

یکی از فامیل های ما ۲ قلو باردار بود هفته شما طول سرویکسش ۱۸ بود
تاز ۲ قلو خیلی سخت تره
ببین استراحت کن فقط شیاف بذار آمپول ریه ام بزن نگرانم نباش اصلا

سوال های مرتبط