منم ۲۸ هفته ۲۱ بود فاینال ی سانتم باز بود نرمم شده بود الهی شکر تا الان با استراحت و امپول و شیاف رسوندم بقیشم خدا بزرگه فقط استرس نداشت باش خدا خودش کمکمون میکنع سوره حجرات همیشه بخون
منم ۳۰هفته بستری شدم با دهانه رحم ۱سانت و سرویس ۲۲
امپول ریه گرفتم البته انقباضم داشتم
خداروشکر تا ۳۷هفته تونستم دووم بیارم
عزیزم چه علائمی داشتی که رفتی بیمارستان ؟
سلام عزیزم
نگران نباش
من چند بار این مدت بستری شدم
با شیاف و آمپول تا الان رسوندم
خودمو دکترت کیه
شما درد واژن و کمردرد داری؟
عزیزم نگران نباش من از ۲۵ هفته طول سرویکسم شده۱۳ و فاینالینگ ۱سانت. تا الان هم با استراحت مطلق و مصرف پروژسترون نگهداشتم بچم رو .
با طول صفر هم تا ۳۴ هفته رسیدن
باید مطلق شی تا اخر بارداری فقط برای دستشویی بلند شی
یکی از فامیل های ما ۲ قلو باردار بود هفته شما طول سرویکسش ۱۸ بود
تاز ۲ قلو خیلی سخت تره
ببین استراحت کن فقط شیاف بذار آمپول ریه ام بزن نگرانم نباش اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.