دکتر گفت دهانه رحمت یه سانت باز شده😭😭

۱۴ پاسخ

نترس. عزیزم مورد داشتیم از ۲۰ هفته با دهانه رحم باز تا ۳۸ رسونده. استراحتتو بیشتر کن رو خودت فشار نیار احتمالا بهت امپول پروژسترون داده بزن

شما که دهانه رحم باز شده یعنی دیگه طول سرویکس ندارین یا طول سرویکس چند است میشه بگید

منظورت اینکه فانلینگ هستی ؟ من هفته ۲۶ ، ۱۵ در ۸ میل فانلینگ بودم با دارو و استراحت مطلق فانلینگ ام بسته شد

مهم‌نیست استرس نگیر دختر عمو من از ۱۸ هفته یه سانت باز بود ۳۸ زایید

خوب چرا ناراحتی از منم ده روز پیش باز شد شیاف داد دیگه علائمی ندارم ب شمام شیاف آمپول میده احتمالا ترس نداره که

انقباض هم داشتی تا الان؟علائمت چی بود؟

یک سانت چیزی نیس عزیزم منم بارداری قبلی ۳۳هفته یک سانت باز بودم بعد ۴۰ هفته هم رد کردم با آمپول فشار زایمان کردم .
حالا شما رعایت کن تا ب هفته امن تری برسی ولی در کل نگران نباش

من 26هفته دوسانت باز شد استراحت مطلق بودم 31هفته بچم بدنیا اومد نترس

منم از هفته۲۹با سونو متوجه شدم باز
الان استراخت مطلقم چند وقت دیگ میرم سونو انشااله بیشتر نشده باشه تا ۳۸هفته همین بمونه به امید خدا

علائم داشتی که معاینت کرد ؟

دارو چی داد بهت
چقدر زود باز شده

خوبه دیگه بگیر بخواب خودش میاد

یک سانت چیزی نمیشه عزیزم نگران نباش استراحت کن

باسونو چک کرد یا معاینه؟

سوال های مرتبط