۴ پاسخ

البته دکترای الان میگن نه ربطی نداره مادرامون که قدیمین میگن باید بشینی یعد پهلو به پهلو بشی ماهم طبق گفته اونا رفتیم جلو

یه قرص معده بخور راحت مشی

باید بلند بشی بشینی بعد به پهلو دیگت بخوابی علت بزنی یهو فشار میاد به به کیسه آبت

قلت چی میزنی ؟قلت نزن میخوای به پهلو دیگه بخوابی بلند شد بشین اون طرفی شو

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی