۴ پاسخ

از من پایینه استراحتم کار نمیکنم اصلا .خونریزی نداشتم خداروشکر اما کمردرد هستم یکسره

استراحت کنی هیچی نمیسه من پروژسترونم میزنم

من گفتم بالا بود ولی بعد چند روز از سونو خونریزی کردم و سونو که دادم گفتن جفتم اومده پایین و لبه دهانه رحمم هست .

من جفتم پایینه خونریزی ندارم خداروشکر ،فقط اگه استراحت نکنی بچه رو میکشه پایین ،با استراحت کشیده میشه بالا

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد