۶ پاسخ

و منی که چون دوتا هستن از ترس کنترلشون این ی مورد رو نخریدم

اره من الان دوماهه خریدم هم مداد هم مداد شمعی با دفترهای بدرد نخوری ک تو خونه داشتم میکشه

اول مدادشمعی بخر
بعدش ماژیک

من از یکسالگیش یه دفتر نقاشی 40برگ خریدم با مداد شمعی و‌ مداد رنگی.
اول مداد شمعی یکی میدادم دستش نقاشی بکشه ولی کنارش میشستم چون یهو‌میکرد دهنش بعد که کم‌کم فهمید و‌یادگرفت مداد و‌خودکار میدم دستش دیگه دهنش نمیکنه ولی همچنان حواسم‌هست بهش

من تبلت جادویی خریدم خودش مداد داره

مداد رنگی خریدم ولی نوکشو میخورد منم دیگه تراش نکردم، با خودکار براش جذاب تر بود تا مداد رنگب

سوال های مرتبط

مامان آلوچه😍 مامان آلوچه😍 ۱ سالگی
می خوام یه کوچولو درمورد مرز گذاری ها براتون بگم 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

بچه ها در ابتدا خیلی خیلی باادب هستن 🤭اون چیزی که یدفعه ورق یک کودک رو بر می گردونه رفتار های ماست🙂

مثلا شما در ابتدا وقتی میخواد به کودک خط خطی کردن رو یاد بدید یک کاغذ و یک مداد در اختیارش قرار میدید
بعد از آموزش اما زمانی که کودک خارج از تایم نقاشی مداد ببینه هر جایی که در ذهنش شبیه کاغذ باشه رو کاغذ تصور می کنه و نقاشی می کنه
در مرحله اول بعد از این اتفاق اگر مادر ناراحت عصبی و پرخاشگر یا کاملا برعکس مشتاق و خوشحال بشه کودک وارد فاز لجبازی و یا عدم شناخت رفتار صحیح می شود ….
باید چهره در حالتی کاملا خنثی و بدون هیچ بار معنایی حامل پیامی مشخص باشه قرار بگیره از کودک در خواست شود که مداد را به مادر تحویل دهد ومادر کاغذ را برای کودک به همراه مداد به همان شیوه ی ابتدایی بیاورد و کودک را تشویق به نقاشی در کاغذ بکند 🙂🙂

مامان جان اگر می خوایی در آینده نی نی وقتی از پوشک گرفتی خطا نده و امثال اینهاااااا یکم مرزگذاری رو جدی بگیر 🙂🙃🙃🙃🙃

چند نمونه رو مثال می زنم شما در این قالب که توضیح دادم تصور کنید
دست زدن به وسایل دیگران
وارد شدن به فضای خصوصی
استفاده ناصحیح از اسباب بازی
وارد حیطه خطر شدن /چاقو/قیچی
قشقرق به پا کردن برای رسیدن به هدف
،
،
،