خانماااا شماهم شکمتون نفخ داره یکم؟؟؟

۶ پاسخ

اره من هفته های اولم انگار دوقلو حاملم بعد تو ۳ ماهگی ورمش خوابید

بلع عزیزم

اره نفخ دارم صدا میده

خیلی داره

یکم نه یه عالم
انگار پنج ماهه🙄

من شکمم انقد غار و غور راه میندازه ک انگار به هفته‌س غذا نخوردم.همینقد اومده جلو😄

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری