خانما چه زمانی به خانواده در مورد بارداریتون گفتید

۹ پاسخ

من هشت هفته همراه با جواب سونوی قلب

به خانواده خودم که همون اول
خانواده همسرم بعد سونو قلب ولی دیگه از اقوام مثل مامان بزرگمو اینا نمیدونن گفتم باشه بعد انتی یا انومالی انشالله

بعد از انتی گفتیم

من روزی تست دادم

هفته ی ۵ 🤣

من همون اول گفتم

مامانم همسرم اولی خانواده همسرم ۱۶هفته

بعد از سونوی تشکیل قلب

همون لحظه ک تستم مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری