سلام مامانا سونو nt و چند هفتگی برم خوبه ؟

۴ پاسخ

من یازده هفته پنج روز رفتم

هفته ۱۲

دوازده و نیم هفتع

۱۲ هفته و دو روز وقت مناسبیه

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان و فرهان مامان ائلمان و فرهان ۳ ماهگی
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری