سلام
خانمای یزدی دکتر خوب زنان کی هست؟🫠

۲ پاسخ

تا حالا کسی پیش دکتر افلاطونیان رفته نزدیکاتون که جواب گرفته باشه من شنیدم خوبه

سلام
دکتر رشیقی خوبه که خیلی شلوغه چهارتاچهارتا باهم میفرسته داخل
من خودم دکتر رمضانخانی هستم که بارداری قبلیم هم بودم و راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری