۶ پاسخ

خانما شنوایی سنجی غیر زمانی که بد تولد بیمارستان انجام میدن کی باز باید بچه رو ببریم ؟ بینایی سنجی کی باید ببریم؟

هنوز که تب نکرده خداروشکر

واکسن ها زیادتر شده نسبت به ۵سال پیش که پسر اولم زدم برای همین بیشتر اذیت میشن اون موقع اصلا پسرم درد پانداشت ولی الان پسرکوچولوم خیلی اذیت مدام‌ جیغ میزنه دارو و بستنم فایده نداره

من الان رفتم زدن واکسنشو بچم هنوز خوابه بیدارش کنم ؟, گفتن ۲ ۳ ساعت دیگه ممکنه تب کنه

چرا تب کرده مگه

عزیزم عیب نداره یه شبه ..

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی