۹ پاسخ

برای منم همون دو طرف یه طوریع نمی‌دونم از چیه

منم بعضی موقع ها اینجور میشم این دردا دیگه عادیه

سلام عزیزم لکن داره باز میشه و نگران نباش منم اینجور بودم تا ۳۶هفته اینجور بودم بعد درداش کم میشه

بخاطر فشاری هست که بچه وارد می‌کنه عادیه

منیزیم بدنت پایینِ بادستور پزشکت تهیه کن بخور

وایی منم دو هفتس همین نقطه از پام درد وحشتناکی داره ،نمبتونم شلوار بپوشم از بس بده

من دوماهه دو طرفم درد میکنه

نفخ نکردی چیز نفاخ نکردی؟
چون من ت بارداری ۵ ماهه ک بودم چیز نفاخ خوردم تا ۱ هفته همینجام درد بود ن میتونم بلند شم ن بشینم ن بخوابم از درد میمردم

مال منم دقیقا همون تیکه چن روزه درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان لنا💗 مامان لنا💗 ۳ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری