اینجام خیلی درد میکنه؟طبیعیه یانه؟

تصویر
۵ پاسخ

من زانوی چپم درده الان دوروزه 😔

وای من از دردش گریه میکنم🥴💔
اینقد که شدید و بده
موقع خواب بالشت بذار بین پاهات
و اروم موقع نشستن ماساژ بده

فشار لگنه هست

من پایین شکم و پهلو ها و کمرم درد بدی داره

برای منم درد میکنه مخصوصا صبح ها

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته سی‌ونهم بارداری