کسی هست خانمها، که هر ماه چکاپ ازمایش خون بده؟

۳ پاسخ

من بخاطر مشکل خونی که دارم چک میشم

تا ۱۸ هفته تقریبا یک هفته درمیون آزمایش میدادم ولی الان دیگه نه فقط تیروییدم چک میشه

من چون تیرویید کم کار شدم هرماه تیرویید میدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری