خانوما شما هر ماه آزمایش میدید چکاپ کامل ؟؟

۶ پاسخ

نع اخرین ازمایشم گلوکزبوذ که هنوزم به دکترنشون ندادم

من فقط آزمایش تیرویید هر ماه باید بدم چون تیرویئد دارم
چکاب لازم نیست هروقت ک دکتر بگه

نه هروقت دکتر بگه

نه گلم

نه عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط