۱ پاسخ

برا منم چند روز پی پی نکرد اینقدر اذیت بود که نگو نبات داغ دادم قند تو شیرش انداختم فلوس پختم دادمش هیچ نمیکرد قطره بایولاکت گرفتم دادم درد دلش اروم شد فرداش دستشوییش کرد

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین مامان شایلین ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی