خانوما از صبح این قسمتم انگار گرفته و تیر میکشه
طبیعیه؟

تصویر
۴ پاسخ

منم دقیقا همینجوریم

عزیزم حتما به دکترت بگو منم دقیقا درد داشتم همین نقاط و بهم شیاف دادن و بهتر شدم دکترم بهم گفت هیچ دردی و پشت گوش ننداز خطرناک نیست ولی باید بهشون بگی

ارع منننمممم زیر شکمم درد خفیف میگیره

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم🍯🩵 مامان قند عسلم🍯🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نقلی🥰 مامان نقلی🥰 هفته چهاردهم بارداری