۷ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره
ولی پیشنهاد میکنم چند تا بسته نگیری چون من سر دختر اولم این کار کردم پوشک به دخترم نساخت کلی مارک پوشک عوض کردم تا آخر مای بی بی و هانیز بهش ساخت

من سایز یک مولفیکس برا پسر اولم ۴ بسته ۴۴ تایی استفاده کردم
تا ۴۰ روزش شد

والامنکه هنوز صفرمیبندم

تا دو ماهگی نیازه البته به وزن بچه هم بستگی داره

من یه بسته ی 40تایی مولفیکس گرفتم
شماره یک همین کافیه

تا پنج کیلو شدن بچه جوابه

من رو بچه اولم کلا ۱ بسته گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی