مای بیبی سایز ۱ بچه چنتا بنظرتون استفاده میکنه؟

۱۰ پاسخ

من دوتا صفر و چهارتا ۱گرفتم

سر پسرم حدود ۴ بسته ۴۴ عددی استفاده شد

سایز ۱ تا ۴۰ روزگی یا ۲ ماهگی استفاده میشه
فعلا ۳_۴ بسته بگیری کافیه
چون روزهای اول خیلی دفع دارن تندتند تع.یض میشن

من دوتا44تایی گرفتم

من سه تا ۴۰تایی گرفتم فک کنم کافی باشع

حالا تا ۲ سه ماهگی ۱ استفاده میشه

ولی بیشتر از اینا نیاز داره

من دوتا ۴۰ تا گرفتم

من سه تا44تایی گرفتم

من چهارتا ۱۶عددی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی