من دوتا صفر و چهارتا ۱گرفتم
سر پسرم حدود ۴ بسته ۴۴ عددی استفاده شد
سایز ۱ تا ۴۰ روزگی یا ۲ ماهگی استفاده میشه
فعلا ۳_۴ بسته بگیری کافیه
چون روزهای اول خیلی دفع دارن تندتند تع.یض میشن
من دوتا44تایی گرفتم
من سه تا ۴۰تایی گرفتم فک کنم کافی باشع
حالا تا ۲ سه ماهگی ۱ استفاده میشه
ولی بیشتر از اینا نیاز داره
من دوتا ۴۰ تا گرفتم
من سه تا44تایی گرفتم
من چهارتا ۱۶عددی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.