خانوما من خیلی چایی نبات میخورم مشکلی داره ؟

۶ پاسخ

من از اول بارداریم تا حالا نخوردم

دیگه گرمیجات مصرف نکنید، هم زردی خوب نیس، هم انقباض میاره

الان گرمی جات نخوره بهتره بنظرم

شماهایی ک هفته ۳۰ببالا هستین فکرکنم نخورین بهتر باشه واسه زردی بچه

من‌از اول بارداریم نخوردم بخاطر گرمیش

نه طوری نیست من میخورم همیشه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد