هزینه سونو جنسیت چنده کسایی ک تازگیا رفتین؟

۱۱ پاسخ

۴۸۰هزار تومان

من آزاد ۵۰۰

۵۵٠ تومن

کلا ک بیمه نداره تعیین جنسیت،منم رفتم۵۳۷تومن شد

۴۰۶ بود من دیشب رفتم

یباره با انومالی برو

۱و ۱۰۰

من انومالی و رفتم واسه جنسیتش. ۱۲۰۰

۸۰۰ اینا بود من دکترم گف انومالی قطعی تره برو انومالی

پونصدو سی

من بابیمه ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته هجدهم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وچهارم بارداری