من شیراز سوال کردم 5800اینجا هم سوال مردم یه 6500میشه
من یکجا تماس گرفتم ۲/۸۰۰
یجا ۳/۱۰۰
بستگی به مرکزت داره تماس بگیر هزینه بپرس گلم
شهر ما ۵میلیون خورده بیمه قبول نمیکنن من شرایطشو ندارم برم متاسفانه
تهران من رفتم ۴۵۰۰
من هفته پیش تو ابهر ۲۴۵۰انجام دادم
میگن سلطانی ۳۳۰۰ میگیره من چند هفته بعد میخوام برم نمیدونم کجا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.