انومالی قیمت چند رفتین؟

۱۱ پاسخ

آنومالی ۳ تومن البته آزاد

من رفتم صارم پیش دکتر سیما گیتی شد ۳۹۰۰

من امشب رفتم2230

من ۱۶۰۰ انجام دادم

۶۴۵گلم

من میرم میلاد غرب ،ستارخانه
با بیمه تکمیلی انجام میدم و من برای ان تی هیچ هزینه ای ندادم برای انومالی هم همینطوره

با بیمه تامین اجتماعی ی تومن دقیق

۲۱۰۰ رفتم

اگ تهرانی برو بیمارستان شهید اکبر ابادی زیر ۱تومن انجام بده

760تومن آزاد

من ۱و۷۰۰ رفتم

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته هجدهم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی