خیلی گرونه که. من تازه از جاهایی ک گرون میگیرن قیمت کردم دو و نیمه بدون بیمه.تازه انتی من داپلر و همه چی داشت شد چهار و نیم. این چجوری هفت و نیم شد
شیراز ۶ خورده ای من وقت گرفتم
من ۱۸۰۰ شد ۲۰ روز پیش رفتم
تو تهران من سر بچه قبلیم هم پیش دکتر برفه ای رفتم
خیلی تخصصی کار میکنن برای جنین
گفت حدود ۵ آنومالی رو
بلوار کشاورز هم هست
من امروز یه جا زنگ زدم آنومالی گفت ۲۹۰۰ قراره چند روز دیگه زنگ بزنم وقت بگیرم برم همینجا
من امروز زنگ زدم گفت ۱۲۰۰ با بیمه ۱۵۶۰ ازاد چ خبره مگ ۵ تومن ۷ تومن
من مرکز آسا انجام دادم سونو انونالی و داپلر شد ۶ تومن،بدون داپلر ۴۵۰۰ میشد.بعد هم نامه گرفتم بیمه نصف مبلغ رو برگردوند
من چندجا قیمت گرفتم قیمتهای مختلف گفت از ۶تومن تا ۲تومن آخر یه جا رفتم ۳۸۰۰گرفت به شدت پشیمون شدم چرا ۶تومنی رو نرفتم دوباره میخوام انجام بدم
من دوتمن رفتم دیروز
۱۵ ماهه پیش ۷ میلیون شد تهران سمت اسلامشهر الناز قاسمی
من ۲۲۰۰ شد
واای چخبره مگه بدون بیمه؟
من شهرستان پیش بهترین دکتر رفتم ۲۶۰۰
گرون گفته بهت 2300اینا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.