من دیروز رفتم ، با بیمه روستایی، و دکتر واسم نوشت ۱۸۰۰
اصفهان رفتم 3تومن
۴۵۰۰ تومن
منم هفته قبل رفتم ۴تومن
من قبل عید رفت آزاد ۲ تومن شد برج ۱۱ بود
شیراز فلوشیپ ۷ و نیم
بستگی به شهرتون و متخصص و فلوشیپ داره هر کدوم تعرفه هاش متفاوت
من قبل عید رفتم ۳۵۰۰ بود ازاد
داپلر رنگی هم داشتم
با بیمه تامین اجتماعی رفتم ۳ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.