سلام دوستان سونو انومالی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟قیمتش؟؟

۱۱ پاسخ

من ۲تومن دادم

من اسفند رفتم ۱و ۵۰۰ شد

من ۲۳ رفتم با بیمه ۱ تومن
بدون بیمه گفت ۱/۷۰۰

با بیمه تامین اجتماعی ۲

۲۷۰۰ انومالی
۲۲۰۰ اکو قلب

با بیمه کسی میدونه چنده؟!

برامن شد۴۵۰۰

برای من بابیمه تامین اجتماعی جای مناسب رفتم۸۶۰شد

بستگی به شهر و جای که میری داره واسه من ۱۷۸۰ شد

برا من۳تومن

۳۶۰۰شد برای من

سوال های مرتبط

مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری