سلام دخترا صبح بخیر میگم سونو انومالی قیمتش چنده؟

۱۶ پاسخ

سه‌ملیون و۳۵۰

من گرگان همه جا پرسیدم ۲۵۰۰

من زنگ زدم گفت ۱۷۰۰

۱۷۰۰.

حتی دکترمم هم چهاربعدی نشونم داد و اکو قلب بچه‌مم هم انجام داد

برا من سونوگرافی ۱.۵ بود با بیمه ۳۵۰ دادم و آزمایش ۳ تومن بود ۱ تومن دادم

من پرسیدم و نوبت زدم گفت ۱۴۰۰

۲.۶۰۰شد

برای من ۳۶۰۰

بستگی به کلینیکش داره ، هرجا یه قیمت میگه .
زنگ بزنید سئوال کنید از چندتا کلینیک

من دومیلبون ۹۶هزار

سلام گلم بستگی داره
از ۲ تومن شروع میشه
البته اگه جاهایِ دولتی بری مثلا سونوگرافی های بیمارستان دولتی ارزونتر میفته ولی مراکز خصوصی از۲ تومن شروعشه که بستگی داره چی با انومالی چک بشه مثلا کالر داپلر هم باشه یا نه

بستگی به شهرتون داره
من ۲/۵

البته من اکو قلب جنین هم داشتم

تقریبا ۱۸۰۰ تا ۲ تومن

من دیروز شد ۶ تومن

سوال های مرتبط

مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان میثاق وزینب مامان میثاق وزینب ۶ ماهگی
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری