۱۲ پاسخ

دوروز پیش ۱۷۰۰ ازاد دادم

بیمه تکمیلی ۲۵۰

من واسه شنبه وقت گرفتم گف ۲۶۰۰ میشه

مال من نوبت ک گرفتم ک برم گف2800

۱۹۰۰ شد برا من بیمه هم ک قبول میکنه ولی نمیدونم چقدشو پس میدن

من ماه پیش دادم 1700شد

برای من سونوی آنومالی و داپلر باهم شدن ۳۵۰۰

مال من ۱۹۰۰ شد قیمت هرشهرفرق داره
بیمه تکمیلی یه تومن برگردوند

اگه متخصص بنویسه 1100اگه عمومی بنویسه1400با بیمه تأمین اجتماعی

من دیشب رفتم ۱۶۷۰ شد

نمیدونم ولی فک کنم با بیمه تم اجتماعی شد۹۰۰

سلام عزیزم
سونو ان تی و آنومالی آزاده نه بیمه تامین نه تکمیلی قبول نمیکنن
برای من ۱۱۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری