خانمای مشهدی قیمت سونو آنومالی چنده؟؟)

۸ پاسخ

غربالگری ان تی که ۳-۴ تومنه غربالگری آنومالی چون فقط سونوگرافیه ارزونتره

شهرما یکی ازدوستام رفته بود۱۸٠٠

حدود ۲تومن میشه.

گلم من چهارشنبه نسل فردا رفتم۲۱۰۰ بعد چون جفت تک شریانی بود گفتن پیشرفته باید بدی دوباره ۱۳۰۰ دادم ۳۴۰۰ دادم ولی کارشون خیلی خیلی عالی بود حدود ۲۵ دقیقه فقط وقت گذاشت تک تک انگشتاشو شمرد تعداد استخوان هاش ادرار داخل مثانه تعداد استخوان پا.اول خیلی زورم اومد اماوقتی دقت وحوصله دکتر رفتار عالی دکتر دیدم خیالم راحت شد

من 1/300شد سنو گرافی اسفندیاری رفتم

من1/300شد

انومالی من سونو دکتر ملایی انجام دادم ۱/۲۰۰
ولی خب خیلی راضی نبودم ناچارا رفتم اونجا دکترم فقط ایشونو قبول داشتن
قیمت سونو های دکتر شماعی بالاتره ولی به مراتب بهترن

من هنوز نرفتم اما از ان تی ارزون تره

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یسنا جون🌺 مامان یسنا جون🌺 هفته بیست‌وهفتم بارداری