۹ پاسخ

من هیچ‌ ویاری از اول تا الان نداشتم

ن منم ندارم سر این یکی
تازه ی وقتایی ی علائم های ریزی دارم

تا میتونی لذت ببر و غذا بخور 😂👌🏻

😅سوال منم هست

زوده صبر کم مال من ۷هفتگی شروع شد

نه بابا زوده من از هشت هفته شروع شد نگران نباش منم همش میومدم میگفتم علایم ندارم الان مدام بالا میارم🥲

منم‌ندارم عزیزم الان دوشب تازه حالتهوع دارم

سلام عزیزم بتات چند بود؟

ن منم اصلا ویار نداشتم و ندارم

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری