مامانا تایپیک قبلم تجریه دارید تروخدا ج بدین

۶ پاسخ

عزیزم میگی ک از صبح این مشکلو داری برو بیمارستان جرا نمیری

حتما برو سونو

برو بیمارستان چک میکنن خودشون نوارقلب میگیرن سونو میفرستن بهتره استرسم نداشته باشه انشالله هیچی نیس

عزیزم برو بیمارستان میفرستت قسمت زایشگاه چک بشی،نگران نباش خیالت راحت میشه ولی باید بری

عزیزم به خدا من نمی‌دونم ولی خب زنگ‌‌ بزن ۱۱۵ بپرس
بگو نمیتونی بری بیمارستان یا مثلاً اگه تا صبح صبر کنی خطر نداره؟

عزیزم بری سونو که خیلی بهتره خیالت راحت میشه
ولی اگه استراحت کردی دیگه لک ندیدی وتکون میخوره نی نیت ان شالله مشکلی نیست
فقط استراحت کن
بازم اضطراب داشتی برو حتما سونو همین اضطراب ودودلی بدتره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخملی👶 مامان مامان دخملی👶 ۲ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۲ سالگی
مامان مامان دخملی👶 مامان مامان دخملی👶 ۲ سالگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی