دوستان بعد چند روز از سزارین گن ببندن

۵ پاسخ

من مرخص شدم بستم نمیبستم نمیدونسم هیچکاری کنم

دکترم به من گفت از روز اول ولی من خیلی درد داشتم نمیشه بست الان میبندم بازم درد دارم

دکترا ک میگن بعد کشیدن بخیه

من بعد کشیدن بخیه هام بسته ام
با بخیه نتونستم

به من گفتن از روز دوم گن ببندم ولی خیلی جای بخیه هام درد گرفت نبستم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان سبحان و صدرا مامان سبحان و صدرا ۱ ماهگی