۳ پاسخ

اگر خیلی نفخ داره و بچه کولیک هست اگر مشکل گوارش داره نیاز به کمکی داره حتما کامفورت بده یا بلاتک کامفورت خیلی کم‌پیدا میشه اما تحت لیسانس فرانسه هست اما نان کامفورت هم خوبه همین شهرک صنعتی قزوینه میزنه فک کنم پیدا شدنش آسونه

من آپتامیل کمکی میدم . اوکیِ

من اپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی