دوستان واژنم چرا درد میکنه

۷ پاسخ

خواهر..ی جاهاییت درد میگیره ک قبل از این نمیدونستی اونجا اصلا وجود داشته...تاوقتی خونریزی نداری اصلا نگران نشو

سلام منم به شدت دردواژن دارم دکترم میگخ طبعییه

منم گاهی درد دارم، دایم نیست

هر روز ی دردی میاد تو بارداری ،تا وقتی خونریزی و لک بینی نداری عادیه بخدا

عزیزم بخدا این دردا همه عادیه😐

استراحت کنی بهتر میشه ،منم هستم 😓

عادیه

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری