۲ پاسخ

نفخ می‌کنه
بخور بعد بهش شربت نفخ بده

من ترسیدم نخوردم.دوسشم نداشتم...ولی چیزایی ک خیلی دوس دارمو دفه اول کم میخورم اگ دلدرد شد دیگه نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی