۵ پاسخ

و منی که هشت ماه پسرم را از پوشک گرفتم و دیشب جیش کرد رو مبل😭

وای خیلی سخته من الان دخترم ۳سال۲ماهشه کلن خودش میره از دوسالو نیم گرفتم ۳ماه ضلیل شده بودم الان خداروشکر کلن خودش میره

ایقد باید بگی جیش داری و سر موقع ببری تا یاد بگیره دختر من نزدیک یک ماه طول کشید تا خودش گفت جیش دارم پی پی روز اول یاد گرفت

عزیزم اولش همینجوره خودت باید تند تند ببری و هی ازش بگی جیش داری که یاد بگیره

پی پیشم میگه وایسا بکنم بعد بریم بشور
ب شورت آموزشی ب چشم پوشک نگا میکنه 😢😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان 💙آقا رایان💙👶 مامان 💙آقا رایان💙👶 ۳ سالگی
خانوما یه لحظه بیاید لطفا خواهش می‌کنم
میگم رایان و دیروز ساعت چهار تصمیم گرفتم از پوشک بگیرمش
ساعت چهار هر نیم ساعت بردمش هر بار که میبردمش جیش می‌کرد
یبار خودش گفت جیش دارم بردمش
یبارم گفت پی پی دارم میخواست تو اتاق انجام بده که گفتم مامان جاش دیگه اینجا نیس باید بریم دستشویی بردمش دستشویی پی پی کرد از پی پی یکم ترسید ولی من خیلی باهاش صحبت کردم که اصلا ترس نداره و فلان و بیسار
دیروز خوب پیش رفتیم
امروز از صبح باز هر نیم ساعت بردمش ولی چهار بار خطا داد
دو بارش و بردم حیاط داشت بازی می‌کرد خطا داد
دو بارم تو خونه حالا خداروشکر فرشا کمه رو زمین ریخت

ولی خودش اصلا نمیگه چرا؟؟؟
طبیعیه خودش نمیگه ؟؟
تا کی با همین روش پیش برم؟؟؟؟به نظرتون خوب بوده یا نه؟؟
ولی حس می‌کنم اصلا همکاری نمیکنه همش خودم دارم میبرمش دستشویی که جیش کنه
خودش اصلا نمیگه جیش دارم ولی با آرامش تا الان پیش رفتم و با آرامش دارم بهش توضیح میدم که حتما بهم بگو

#جیش
#پوشک
#شیرخشک
#فرزندپروری