فقط باید تحملتو ببری بالا و اینکه اگه یه چند ماه زودتر شرومیکردی راحتتر بود
۲سالونیم خیلی خوبه
تو همون هر نیم ساعت ببر دسشویی بهش بگو جیش پیپی باید برن خونه خودشون باید بری دسشویی جیش پیپی کنی آب بریزی برن خونشون
اصن کم نیار که بدتر و سختتر میشه
واسش ژله های کوچیک، اسمارتیز ،شکلات به عنوان هدیه در نظر بگیر که هروقت اونجا دستشویی کنی بهش بدی
منم مشغولم بااین تفاوت که پسرم متوجه نمیشه جیش میکنه انگار هنوز ارادی نشده براش اما شماره ۲متوجه میشه
رنگ پ کف ببر روزای اول تا 45 دقیقه تو دستشویی کف بازی و رنگ بازی . میاوردمش بیرون پاستیل و اسمارتیز جایزه . ستاره به دیوار میچسبوند . تدریجی بهتره تا زوری و سریع
عزیز جان اول ذهنش رو آماده کن با کتاب و کلیپ عمو امید و ....(مثلا چند روز تا یه هفته)
بعدش پوشک رو دربیار و بگو تموم شده و به جاش شلوار بپوشون تا احساس راحتی و امنیت کنه
کلا دو هفته باید خونه خودت باشی و جایی نری .
یه مقوا بچسبون نزدیک دستشویی ، هر بار جیش کرد براش ستاره بکش و تشویقش کن. و بگو ستاره ها زیاد بشه جایزه میخرم برات
خوب مایعات بده همین موقع دیش کردنش ک دیدی خودشون چجور میکنن سریع ببرش تا نتونه نگه داره ی 2بار ک تو دستویی دیش کنه خودش براش عادت میشه ولی باید یادآوری کنی حتما خودت ببرش تا بعد بگ.و اینکه براش ازاین برچسبا بخر بزنه تو دستویی یا نمدونم بچه ای ک خیلی باهاش بازی میکنه مثال بزن بگو نگا بزرگ شدن میرن تو دستویی دیش میکنن باباشون براشون فلان چی خریده نمدونم ازای حرفا.
خیلی سخته واقعا من تازه خودش میره پی پی میکنه
من دخترمو دوسال و نه ماهگی گرفتم.
هیچ گونه آمادگی از خودش نشون نداد ولی من گرفتم و ب شدت راحت بود و همکاری کرد.
مدام تشویقش کن بگو جیش و پی پی باید برن خونه خودشون.
من یادم نمیره اولین باری ک دخترم جی کرد تو دستشویی انقد دوتایی جیغ زدیم و هورا کشیدیم.😅😅😅😅
از اینکارا کن ک تشویق بشه
عزیزم برو دسشویی بشین بگو توام باید بشینی و اینجا جیش کنی
ببین هر بچه ای یه قلقی داره
باز شما مادرشی قطعا قلق بچتو میدونی
ببین با چی مستونی تشویقشکنی ب این کار
مثلا دختر من عاشق برچسب و شانسیه
من به عنوان جایزه بهش برچسب مسدادم ک هرجا دوس داره بچسبونه
هفته ای یدونه شانسی میگرفتم واسش
البته پرویه ی ما ۲ ماه فیکس طول کشید
۲ ماه تمام مانا توی شلوارش جیش و پیپی میکرد
باید فقط و فقط صبور باشی
یوقت دعوا و تنبیه نکنی ک بد از بدتر میشه
اگه لج کنه دیگه هیچی
بچه ی من خودش خودشو از پوشک گرفت من هیچی متوجه نشدم😂
لگن ندارع؟
من اولش بردمش داخل حمام لگن پر کردم گذاشتم جلوش همینجوری ک دست میکرد تو آب و مشغول بود جیش هم میکرد ،اولاش از محیط دستشویی خوششون نمیاد
باید تحمل خودتو هم ببری بالا
براش توضیح بده وتشویقش کن
ایشالا واست راحت میگذره
اولاش سخته اشکال ندارد فقط حوصله کن
یادش بده یکمی وقتی میبریش جیش کنه آب بریز ببینه
برچسب ببر بگو جیش کنیم یه برچسب بچسبونیم
خوش بحالت خواهر باز قبول کرده مای بی بی رو دربیاره برای من هر کار میکنم اونو از تنش درنمیاره اشکال نداره۲-۳روز تحمل کن بعدش راحت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.