بی بی چکم هاله افتادم.انقدر گریه کردم صدام درنمیاد

۸ پاسخ

مبارکه عزیزم ، سعی کن باهاش کنار بیای ❤️

خطاب به کسایی که کامنتمو می‌خونید
لطفا لطفا لطفا اگر بچه نمیخواید کاندوم رو جدی بگیرید
با سقط و قرص و اورژانسی و ... اینقدر به بدنتون آسیب نزنید و همچنین یه بچه رو ناخواسته با سهل انگاری خودتون به اسم خواست خدا وارد دنیا نکنید 😥
الان یه عده میگن فلانی با کاندومم باردار شد ....
دوستان اسپرم نمیتونه از کاندوم رد بشه ،پس خودمونو گول نزنیم ❤️

کنار بیا باهاش

انشالله خیره
منم سر بارداریم هاله لش همین طوری بود اگه میخواستی دومی بیاری چه خوب باهم بزرگ میشن سخته ولی چه میشه کرد

هاله اش پررنگه
چند روز عقب انداختی؟

خب از شیر میگیری خیلی ها دوماهگی دوباده حامله شدن

عزیزم خودتو ناراحت نکن ،به خدا اعتماد کن خودش به بهترین شکل کمکت میکنه مطمئن باش

بخدا که منم از ۶آبان که فهمیدم هنوز گریه دارم میکنم . واقعا سخته شرایط نداشته باشی بچه دار بشی.انشالله هاله است فقط

چرا عزیزم حتما حکمتی توش هست

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی
مامان منّان و مائده مامان منّان و مائده ۲ ماهگی
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی