۴ پاسخ

من دیگه خیلی احساس سنگینی میکنم بچه هم بیشتر وقتی دراز کشیدم حرکت میکنه اونم آروم معلومه جاش خیلی تنگ شده🥲

برای منم انگار سنگین شدن حرکاتش
حرکت میکنه ولی نه مثل قبل چهارشنبه ان اس تی دادم خوب بود

منم کمتر شده کلا بعد از ظهر شروع می‌کنه

خوبه
اگه میبینی خیلی ضعیف و کمه یه ان اس تی بده یا یا دکترت در میون بزار

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد