سلام من روز ۱۱ سیکل هستم سونو دادم فولیکول ۲۴ خیلی زیاد نیس

۷ پاسخ

قرص چی خردین شقایق خانم

عالیه خداروشک

من فولیکولم ۶ بود قرص خوردم این ماه شده ۲۴

خب تا روز تخمکگذاریم کیست نشه

نه عالیه آمپول بزنم ۲۴ساعت بعد اقدام کن

ن عزیزم بین ۲۲تا۲۴برای بارداری عالیه
خداروشكر کن

سیکلت چند روزه ست؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری