۴ پاسخ

اگر حساسیت گاوی نداره بخور
منم میخورم
امتحان کن یروز بخور،ببین اگه اوکی بود بازم بخور

بستگی به نی نی داره.مثلا من شیرمیخورم.بچه اسهال میشه

اگه کولیک و حساسیت به پروتئین گاوی نداره
میتونی بخوری

من دکتر بهم گفت میوه
آب میوه
نوشابه
دلستر
دوغ
شیر
قرمه سبزی
خورشت بامیه و حبوبات نخور.مابقی مشکلژ نداره
ولی من میوه رو نمیتونم نخورم اصلا
ولی مابقی رو رعایت میکنم

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان آسنا☺️🤱 مامان آسنا☺️🤱 ۶ ماهگی