اگر بچه ات کولیک یا رفلاکس داره اینا: شکلات تمام نوشابه ها ی گاز دار لبنیات گوشت گاو و تمام محصولات گاوی فقط ست فود تمام سس ها تمام خانواده ی کلم تمام خانواده ی توت میوه های استوایی تمام خانواده ی ملون ها از هندوانه تا خربزه همش کیوی بادمجان گوجه سبزیجات خام نفخ دار شبیه ترب ها
سیر و فلفل و ادویه جات تند محصولات کارخانه ای که شیر خشک در آن هاست شبیه کیک و بیسکوئیت شکلات قهوه حبوبات تمام خانواده ی بادام ها درختی زمینی همش چیپس پفک مواد غذایی فاقد ارزش تغذیه ای ....
نباید بخوری
اگر نداره فقط چیزای مضر نخور مثل شکلات و فست فود و سیر و ماهی که شیر بد بو میکند
مگه حساسیت داره آرن کوچولو من حتی دخترم کولیکم داشت دکتر دخترم گفت همه چیز بخور کنارش عرق نعنا یا رازیانه بخور نفخش بخوابه اینجوری خودتم ضعیف میشی
اگه بچت مشکل خاصی مثل حساسیت به پروتئین گاوی و.. نداره همه چی بخور،لبنیات چرانخوری؟
هندوانه خیار و سیب وپرتقال بخاطر اینکه باد داره
تا بچه تون یک ماه بشه سعی کن حبوبات زیاد نخور اگه میخوری سه روز قبلش خیس کنی
کلم وترشی و نوشابه سیاه نخوری شیرتو تلخ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.