۶ پاسخ

ببین مجازی بخوری ولی باید حواست باشه یهو بچت حساسیت نشون بده تو بفهمی ی چیز جدید خوردی که از اونه
بچه ای هس که نفخم نمیکنه و راحت مامان همه چی میخوره

برای تو دخانیات و نوشابه و نوشیدنی های گازدار ممنوعه ففط

همه جی بخور روش ابجوش نبات عرق نعنا اینا بخور

هندوانه و خربزه و اینا نفخ دارن فک کنم شیر هم نفخ میاره

بیین بعضی بچه ها کولیک دارن
الرژی دارن
رفلاکس دارن
خب مادر مجبور رژیم بگیره
بهضیا مشکلی ندارن و مادر همه چی مجاز بخوره

من ک نمیخورم کلا اینارو بچه خیلی اذیت میشه
تنها میوه ای ک میشه خورد سیب و پرتقاله

من یه بار هندونه و طالبی خوردم
بچم خیلی خیلی اذیت شد و گریه کرد
هندونه و طالبی اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی