میوه چی خوبه؟ واسه شیر دهی بخورم

تصویر
۸ پاسخ

ب من موز نمیدادن میگن دستشویی سفت میشه بخیه ها درد میگیره دیگ نمیدونم پیش ما میوه هر وقت پیدا نمیشه سیب پرتغال میخوردم

من تو گهواره اینو دیدم برای شیردهی

تصویر

اووووف سیب 😋😋
اسم نینیت چی گذاشتی عزیزم

اب هویچ عالی
حتی زردی روهم خوب میکنه

همه چی خوبه بخور

پرتقال نخور

آناناس عالیه بخور برا بخیه هات خوبه

سیب هندونه ، میوه های ابدار

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان لارا ⭐️🐣 مامان لارا ⭐️🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد