خانوما میوه چی میخورین تو شیر دهی

۱۰ پاسخ

ممنون از همگی

پرتقال نارنگی میگن شیر رو زیاد میکنه

سیب و هویج فقط😭

همه چی

مرکبات فقط نمیخورم

من فقط سیب میخورم
از موز میترسم . گیر داره یبوست شم برا بخیه خوب نیست
پرتقال هم میترسم بخورم دل درد شه🤕

همچی

همه چی عزیزم

عزیزم میتونی همه چیز بخوری ولی با کم شروع کن

سیب موز

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی