تو شیر دهی چ مکمل هایی میخورین

۶ پاسخ

من هیچی نمی‌خورم چرا از قرص خوردن بدم میاد همه دارو ها مولتی ها هم هستن ولی هیچی نمی‌خورم
پلاکت خونم پایینه قرصاش هس نمی‌خورم ویتامین دی بدنم هیچی نداره

یکی نیس بگه سلامتی خودت هم مهمه 😥🙁

من دکترم گفت تمام قرصهای دوران بارداری رو باید تو دوسال شیردهی هم بخورم

آهن و مولتی ویتامین

آستارا زایمان کردی؟ عباداللهی عملت کرد؟ یه کم اطلاعات میدی که چطور بود راضی بودی؟

آهن ویتامین دی و امگا ۳

مولتی ویتامین-کلسیم-امگا۳-اهن-ویتامین دی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی