تو شیر دهی نارنگی میخورین

۲ پاسخ

نه من خوردم بچه ام روز بعد اذیت شد رفلاکس داره

همه چی بخور
اگه دیدی بعدش بچه اذیت شد نخور

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ ۱۲ ماهگی