تو شیر دهی چه قرصایی میخورین؟؟
طبق تاپیک قبلم

۲ پاسخ

قرص آهن ومولتی

مولتی و آهن و دی
بخاطر اینکه نمیتونم لبنیات بخورم کلسیم هم میخورم
البته آهن و دی رو هی یادم میره

سوال های مرتبط

مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ ۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی