خانمایی که زایمان کردین چه قرصایی میخورین؟

۹ پاسخ

هیچی نخوردم

ویتامین دی،امگا،کلسیم ففول وامپولاتقویتی

چرک خشک کن وففول برستفیدینگ

آهن و کلسیم و مولتی

مولتی ویتامین ویتامین دی آهن

من هیچ قرص نمی‌خورم اولش خوردم فقط

آهن و کلسیم

مولتی و آهن

مولتی ویتامین و اهن و کلسیم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی