خانوما شما نوشابه میخورین تو شیر دهی

۹ پاسخ

من یه بار خوردم بچم فرداش کلی باد از خودش خارج میکرد اصلا یه طور غیر طبیعی بود نمیدونم ربط داشت یا نه ولی دیگه نمیخورم نهایت خیلی دلم بخواد با اب قاطی میکنم میخورم

نه ولی گاهی دلستر میخورم

🤕🤕🤕
وای واقعاً چقدر سخته آدم پرهیز غذایی باشه

من همه چی میخورم

اره مگه بده😂؟

اره...

من از ۳ماهگی ب اینور خوردم

من دلستر میخورم اما نوشابع نه
برا منم سواله

اره والا من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی