خانومایی که شیر میدین نوشابه میخورین؟ح

۸ پاسخ

اره من میخوردم

وای من شب وروزمیخوزرم

نه تا حالا نخوردم

نه. نوشابه و دلستر اصلا نمیخورم.

خیلی کم میخورم

خیلی کم

من میخورم تو بارداری هم میخوردم اصلا بدون نوشابه نمیشه😂

نه خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی